شنبه، شهریور ۲۳

انهدام وسایل خونه مادر بزرگی(مامان خانم مامانی)

از اونجا که نفوذ مافیایی من بدلیل اهدای نام خانوادگی ام به مادر بزرگی (دخترعمویِ بابای آقا بابایی هستش) در خانه مامان بزرگم(مامان خانم مامانی) بیشتر از بقیه نوه ها هستش کسی جرات نداره بگه بالای چشمم چی هست یا چی نیست .منم با سوءاستفاده از این نفوذ علاوه بر اینکه خون سایر نوه های مادر بزرگی رو میکنم تو شیشه ،با وسایل منزل اوقات فراغتم رو پر میکنم.

اولش میرم سراغ بازی مورد علاقه ام یعنی اسکیت روی کف آشپزخانه .

بعدش میرم سراغ اجاق گاز مورد علاقه مادربزرگم که اخیرا بابت روز مادر بهش اهدا شده و نسبت به تنظیم اتوماتیک و بررسی محکم بودن دستگیرهاش مطمئن میشم

نه خوبه به نظر دستگیره اش محکمه، مامان بزرگ اجاق گاز امنه میتونی حالا ازش استفاده کنی.

در آخر اگر بابا بزرگی نباشه میرم توی سالن و چیدمان بعضی از وسایل خونه رو طبق جدیدترین مدهای روز دنیا تغییر میدم

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بابام مافيا چيكارمي كني با اين همه نفوذ!!!
ولي من فكر مي كنم دليل نفوذت حضور هراز گاهيت به خونه مامان بزرگ و لك زدن دل مامان بزرگ واسه ديدنت باشه!!! وگرنه اگه هر روز تلپ بودي اونجا به قول معروف حنات رنگي نداش
اينا رو گفتم كه به مفهوم دوري و دوستي و ارزش اون پي ببري
راستي يه وقت كار دست خودت ندي ها مواظب باش رو اون سيني ليز نخوري