جمعه، آذر ۱۶

رئیس آقا بابایی

آقای رئیسِ آقا بابایی من از دست شما خیلی عصبانی هستم (از عکسم معلومه نه؟)

چرا نمی ذاری بابام زودتر بیاد خونه؟ از صبح زود که من خوابم می یاد پیش شما بعدشم بعدازظهر که من دیگه حوصله تحویل گرفتن آقا بابایی رو ندارم می یاد خونه .تازَشَم من همش تو بغل خانم مامانی هستم (از صبح تا عصر) و خانم مامانی همش خسته میشه .


اصن من می خوام از طرف همه نی نی های همکارهای آقا بابایی چند پیشنهاد بدم:

یکی- کنار اتاق نی نی ها یه دونه اداره آقا بابایی بسازید تا بیشتر پیشمون باشن

دوتا- هفته ای یکی ، نه دوتا مرخصی زیاد به آقا بابایی و همکاراش بدید تا بیان خونه و نی نی هاشونو بغل کنن

سه تا- هفته ای خیلی پوشک و پنپرس بدید آقا بابایی و همکاراش تا بعداز اداره به بهونه خرید پوشک و پنپرس تنهایی با ماشین نرن خوشگذرونی

چارتا- آقا بابایی و همکاراش هفته ای چهار بار نهار درست کنن (تا خانم مامانی و مامان بقیه نی نی ها بتونن به نی نی ها برسن)

آخریش- هر هفته از ما نی نی ها در مورد میزان رضایتمون از با بامون نظر سنجی بشه

آخرِ آخرش- بگین هیچ بابایی و خصوصا آقا بابایی حق ندارن تو خونه با لپ تاپِ اَخِشون کار کنن

دهنم خشک شد بسکه پیشنهاد دادم برم یه خرده شیر بخورم تا گلوم تازه بشه.

آقا رئیس ِ آقا بابام مرسی میشم اگه پیشنهادامو انجام بدبد


خداحافظ

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام كوچولو
آخه من بهت حق ميدم ولي باباييت هم مجبوره مقررات اداريشو رعايت كنه
و اما
خوب جايي انگشت گذاشتي چون باباييت تو اداره شون عضو كميته پيشنهاداته
شايد بتونه پارتي بازي كنه و يكي از پيشنهادات ارزشمندتو تو ليست پيشنهادهاي برتر بذاره و يه سكه هم نصيبت بشه