سه‌شنبه، خرداد ۲۱

بعد از عید نوروز

دگردیسی های من بعد از عید :
1- از این به بعد می تونید بگید آقا کیان دندون دندونم کن------- با دندون دون دونم کن (ای ول جنبه فقط یه بار فیلمهای بزرگترا رو نگاه کردم- عجب حالی میکنن این بزرگترا فقط بلدن چشم و گوش ما ها رو ببندن) منظورم این نبود که قر تو کمرم خشک شده بلکه می خواستم بگم که یک دراکولای خوشگل تپلی شدم البته دراکولای دندون پائین نه دندون بالا (گمون کنم یه کمی قبل از عید دندون در آوردم ولی جهت محکم کاری الان اعلام میکنم)



2-با توجه به اینکه از عید به اینطرف پاهام از داخل روروکم میتونه موکت سالن خونه آقا بابایی رو لمس کنه و همچنین با توجه به گرانی پمپرس زین پس : آموزش همه نوع دنده معکوس ، تیک آف و لایی پذیرفته میشود ضمناً آموزش فشرده فرمول یک به سبک کیان شوماخر نیز پذیرفته می شود


3- ژل نزنید اَخه ،اگه بزنید کچل میشید بعد باید حساب بانکیتونو خالی کنید وبرید موهایی که معلوم نیست از کجا اومده بکارید رو سر مبارکتون.
من که ژل نزدم فقط یه کمی آب زدم ببینم چه حالی میده (امان از دست ماهواره)


۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام كوچولو
مباركه مبارك دندوناتو دارم ميگم
پاهاتم كه كف خونه رو لمس ميكنه پس ديگه نور در نوره
راستي مدل جديد موهاتم مباركه