سه‌شنبه، اسفند ۱۳

تجربیات جدبد من


با درود فراوان
پس از مدتها دوری از دنیای وبلاگ نویسی بالاخره سر و کله ام پیدا شد.تو این مدت که نبودم اتفاقات زیادی افتاد که متاسفانه به خاطر تنبلی همیشگی آقا بابایی و کارهای مشکوک ایشان هیچکدومشو نتونستم بنویسم .
علاوه برتنبلی آقا بابایی سفرهای متعدد من به اتفاق آقا بابایی و خانم مامانی به نقاط مختلف جهت جمع آوری کمک های خوراکی برای ملت ستمدیده و مظلوم و همیشه در نبرد حیاطمون یعنی مورچه ها ی ریز و درشت نیز بر بروز نشدن وبلاگم تاثیر شگرفی داشت.
در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم که سعی می کنم در آینده اونها را با جزئیات واسه سایر نی نی ها شرح بدم ،.تجربیاتی که من در این مدت چند ماهه به تجربیاتم افزوده شدند زیاد هستند که من چند تاشو اینجا می نویسم ، قبل از هر چیز باید بگم که من کسب این تجربیاتم را مدیون آقا بابایی و خانم مامانی هستم که بدون هیچگونه چشمداشتی به مال دنیا عقلشان را دست من میدهند تا به نحو احسن ازش استفاده کنم :
· یاد گیری روشهای فنا کردن موبایل آقا بابایی به نحوی که هیچ مهندسی در این جهان هستی نتونه عمرا تعمیرش کنه
· اصول اولیه جهت کچل کردن خانم مامانی به نحوی که هیچ کلاه گیسی و هیچ آرایشگری نتونه ترمیمش کنه
· استراتژیهای مناسب برای مقابله با انواع دوز و کلکهای آقا بابایی که جهت خواب کردن من قبل از ساعت 12 شب به کار می بره
· نحوه گفتن جمله " گور پدر دکتر قشقایی(دکتر اطفال) " از ته گلو و سپس طریقه خوردن ساندویچ کالباس،ساندویچ کتلت،سمبوسه ، فلافل،اسنک،پاکورا،پیتزا،کباب ترکی و انواع تنقلاتی که آقا بابایی و خانم مامانی به خیال خودشان دور از چشمان تیزبین من می خورند.
· نحوه استقرار کامل در یخچال به نحوی که درب یخچال به راحتی بسته بشه و من با محتویات یخچال تنها بمانم.
· ....
در انتهای مطلب امروزم ازتون می خوام که اگه نظری ،پیشنهادی یا تکنیک جدیدی دارید بنویسید تا شاید بتونم رو آقا بابایی امتحانش کنم.

هیچ نظری موجود نیست: