دوشنبه، اسفند ۶

خبرهای جدید

خبرهای جدید از وضعیت من:

1- بزودی آدم خوار میشم : حدود سه هفته هست که من از فاز شیرخوارگی کامل در اومدم آخه هر شب ساعت 8:30 الی 9 شب یک وعده کامل هریره(برنج+آب+کمی شکر) مصرف می کنم قراره بعد از عید هم آبگوشت بهش اضافه کنن بعدش هم گوشت اضافه میشه بعد از اونم بدلیل گرانی گوشت و پس انداز مرموزانه آقا بابایی ، خانم مامانی رو می پزم و میخورم




2-وبلاگ من بی صاحاب شده:آقا بابایی بدلیل تعمیرات وبلاگم رنگ و لعابشو تا اطلاع ثانوی نابود کرده احتمالا واسه تعمیراتش یه مناقصه دو مرحله ای برگزار میکنه شاید هم واسه شرکت رمیس دستور کار صادر کنه(طفلی شرکت رمیس)

3- سفر عید من شروع میشه: بدلیل مشغولیت (شایدم دل مشغولیت) آقا بابایی ، من و خانم مامانی از چهارشنبه تا اطلاع ثانوی به مقصد شیراز دَک میشیم (خوش به حال آقا بابایی دوباره مجرد میشه (: )

4- عکسهای جدیدم هنوز زیر چاپه: هر وقت آقا بابایی عکس کم میاره میگه زیر چاپه (آقا بابایی نقل قول می کند : بدلیل افزایش تپل مپلی آقا کیان و پرنمک بودن چشم بعضی ها تا اطلاع ثانوی عکس بی عکس)

5- آبله پشه گرفتم : نامردا مگه خودتون بچه ندارید که منو سولاخ سولاخ می کنید (خطاب به پشه های بی غیرت و بی وجدان خونمون)

6- آقا بابایی بزودی خفه میشه : ADSL 256 گرفته ولی از الکی میگه ADSL 128 گرفتم (پولاش واسه ما پوله واسه خودش علف خرس)

7- آقا بابایی مرموز شده : داره یه کارایی میکنه (از شما چه پنهون منم نمی دونم ولی فکر کنم زیادی آفتاب به سرش خورده)
.
.
چه خبرتونه من همش 1 ماه نبودم توقع ندارید که شونصد تا خبر جدیداز وضعیتم واستون بذارم که

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام پسرخوشگل مامانی.شنیدم میخوای منو بخوری؟چشمم روشن
اگه راست میگی برو آقا باباییتو بخور که رفته تو مرز 90 کیلو
خوب حالا پسر خوبی باش و تا نخوردمت برو بگیر بخواب

ناشناس گفت...

سلام آقا كيان پسر خوب و تپلو
دلمون واست تنگ شده بود هنوز نيومدي مي خواي بري كجا ؟؟ مسافرت بهت مي چسبه خوش بحالت تعطيلاتت 20 روز زودتر شروع ميشه. شنيدم ازجمع شيرخوارها به جرگه غذاخواران نقل مكان كردي مباركه انشاءالله. سفر بخير مواظب خانم ماماني باش