سه‌شنبه، مرداد ۱۹

پــیــونــد خانم

چند وقت پیش از رسانه های جمعی خبردار شدم که اکثر عکسهام توی وبلاگم نمایش داده نمیشه رفتم ببینم چه خبره. وقتی رویشان کلیک کردم ......سرم گیج رفت ،چشمهام سیاهی رفت ، خون جلوی چشمهامو گرفت .میدونید چه اتفاقی افتاد ؟ به جای اینکه با کلیک رو عکسم ،که فقط از عکس قابش مونده بود عکسهام نمایش داده بشه ، مستقیم رفت و وبلاگ یه خانمی به نام پیوند خانمو آورد(WWW.PEYVANHA.IR) هر چی به عقلم رجوع کردم دیدم تا اونجایی که من خبر دارم اسم خانم مامانی پیوند خانم نبود.چشمم روشن ،بالاخره تُنبان (تنبان . [ تُم ْ ] زیرجامه و ازار و شلوار را گویند -لغت نامه دهخدا) آقا بابایی دو تا شد، ایندفعه از مدرک جرمش هم عکس گرفتم تا جلوی خانم مامانی گُل نتونه تکذیب کنه.منم واسه اینکه چشم این فتنه رو کور کنم به سرعت خانم مامانی رو در جریان گذاشتم،ایشون هم آقا بابایی رو احضار کرد تا وضعیت زیر سر آقا بابایی رو بررسی کنه .

راستی یادم رفت بگم.... من دوباره برگشتم این مدت که وبلاگمو بروز نکردم به خاطر گرفتاریهایی بود که در راستای پژوهشهای متعددم در مهد کودک واسم پیش اومده بود (به موقعش توضیح میدم)،البته پس از رفع اتهام آقا بابایی از تنبان زاپاس ومشخص شدن اینکه پیوند خانم از دوستهای سران سه قوه هست آقا بابایی قول داده تا با سران سه تا قوه مذاکره کنه بلکه بتونه عکسهامو از چنگ پیوند خانم (آقا بابایی بهش میگه فیلترینگ خانم -آخه فیلترینگ هم شد اسمِ خانم ! )در بیاره هر چند که من بهش گفتم منم میرم با سران تمام قوه های اسباب بازیهام(باطری) مذاکره میکنم شاید زودتر به نتیجه برسیم

پاورقی آقا بابایی بیچاره: متاسفانه سروری که اکثر عکسها رویش آپلود شده بود فیلتر شده و دارم دونه دونه عکسهارو به سرور دیگه ای انتقال میدم.

۴ نظر:

نیایش گفت...

عزیزم بلا دوره غصه نخور بالاخره یک روز این فیلترینگ بانوها هم طلاق می گیرند و می روند سرجای خودشون.

arsham گفت...

سلامممممم.
به قول بعضیا ،محدودیت خلاقیت میاره...
راه های دور زدن فیلترینگ هم زیاد بید...
عیدتون مبارک..

وحیده مامان پارسا گفت...

اتفاقی به وبلاگ پسرتون رسیدم.ولی نه تاریخ داره نه مشخصه کی به روز شدید.از عکسها حدس زدم از بوشهرید.اگه به روز شدید به ما سر بزنید.از دیدن یه همشهری خوشحال میشیم

لیلی مامان یونا گفت...

امان از این فیلتر شدن ها