سه‌شنبه، اسفند ۲۵

مبارزه با مزاحمین ناموس

در راستای کمک به طرح مبارزه با مزاحمین نوامیس مردم و همچنین رفع معضل بیکاری ،تصمیم گرفتم یه سری به پارک محلمون بزنم ببینم دنیا دست کیه.در این ماموریت الهی با یک مورد مشکوک مواجه شدم که با درایت هر چه تمام اونو بدون هیچگونه درگیری فیزیکی برطرف کردم.

1)خوب ،حالا چکار کنم؟بیکاریم بد دردیه!
2) آهای پسر بدو بیا اینجا ببینم،کی گفتی اینجاهها بگردی؟
3) این چیه دستت؟سوئیچ ماشین بابات دستت چکار میکنه؟
4) بی تربیت،مگه تو خودت خواهر و مادر نداری که با ماشین بابات اومدی دخـ.... بازی




5) بدو برو خونت تا کله پات نکردم،بی تربیت بی نزاکت
6) کفشش هم آدیداسه ،کاش کفششو میگرفتم تا ادب بشه



۳ نظر:

لیلی مامان یونا گفت...

سلام کیان جون ماشالله چقدر بزرگ شدی عکسای آتلیه ات هم خیلی قشنگ بود

arsham گفت...

سللللللللللام
مامان خانومی خیلی باحالی....
دستتون درد نکنه که مزاحمین نوامیس رو به سزای عملشون رسوندین....
ایشاا...که همیشه و در همه حال شما و بابایی و کیان خوشگلم سلامت و خوشبخت و موفق باشید....

arsham گفت...

مامان خانومی چرا نمیای پرشین بلاگ..خیلی رحت تر و سرعت عمل بالاتری داشته بید...
منم اول بلاگ اسپوت بودم ولی حلا که اومدم پرشین هم خودم و هم بقیه راحت تر بیدند...
با جازه و البته با افتخار لینک شما رو در قلب پیوندهایم جای دادم